Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, 2020
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΌΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΑ Αποκαλύψεις για τον καθηγητή και την 14χρονη μαθήτρια: «Είμαι πολύ ερωτευμένος με...

Αποκαλύψεις για τον καθηγητή και την 14χρονη μαθήτρια: «Είμαι πολύ ερωτευμένος με τη μικρή»

Αποκαλύψεις για τον καθηγητή και την 14χρονη μαθήτρια: «Είμαι πολύ ερωτευμένος με τη μικρή»
«Είμαι πολύ ερωτευμένος με την μικρή». Αυτό είχε εκμυστηρευτεί μεταξύ άλλων, σε φίλο του ο 44χρονος καθηγητής φυσικής και μαθηματικών, ο οποίος για τουλάχιστον ένα χρόνο διατηρούσε …σχέση με την μαθήτριά του από την ηλικία των 13 χρονών.

Το κορίτσι έβαλε τα κλάματα μπροστά στους αρμόδιους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι την προσέγγισαν με ιδιαίτερη ευαισθησία. Μετά από 5,5 ώρες, άρχισε να μιλά στους ειδικούς ψυχολόγους για το τι συνέβαινε, το οποίο θεωρούσε «φυσιολογικό».

Μάλιστα, μιλούσε με γλυκές εκφράσεις και χαρακτηρισμούς όταν αναφερόταν στον 44χρονο καθηγητή της, θεωρούσε ότι ήταν ο «μέντοράς» της, φθάνοντας ακόμα και λίγο πριν την έκφραση «τον αγαπώ», χωρίς να το πει.

Μετά τις αποκαλύψεις για τη σχέση που είχε πολλά χαρακτηριστικά «Συνδρόμου της Ηλέκτρας» ή Οιδιπόδειου συμπλέγματος, οι συνέπειες της, μετέτρεψαν το ανήλικο κορίτσι σε θύμα.

Το χρονικό της σχέσης

Για τουλάχιστον 6 μήνες, 13χρονη και ο καθηγητής διατηρούσαν πλατωνική σχέση, η οποία από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2019 έγινε ολοκληρωμένη ερωτική και τακτική. Ο ίδιος είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών, ενός αγοριού και ενός κοριτσιού, ηλικίας 10 και 5 χρόνων.

Όλα φαίνεται να κυλούσαν «ειδυλλιακά» για το μικρό κορίτσι, καθώς νόμιζε πως αυτό που ζούσε αποτελούσε μία κανονικότητα, να είναι δίπλα σε έναν άνδρα 30 χρόνια μεγαλύτερο, ο οποίος της παρείχε ασφάλεια, προστασία και νέες εμπειρίες, όπως προέκυπτε από τις συνομιλίες που είχε με τους ψυχολόγους της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής. Οι ειδικοί αναφέρουν πως θα μπορούσε να είναι, έστω και μία προχωρημένη, αλλά αποδεκτή προοπτική σχέσης, αν δεν συνέβαινε σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία, αλλά αργότερα σε περίοδο σωματικής και νοητικής ωριμότητας.

Όλο το χρονικό διάστημα της σχέσης, η ανήλικη μαθήτρια την έκρυβε σαν «επτασφράγιστο» μυστικό. Μόνο κάποιοι συμμαθητές της φαίνεται πως είχαν καταλάβει ένα σχετικό ενδιαφέρον προς τον συγκεκριμένο καθηγητή, από την συμπεριφορά της, χωρίς όμως να πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να έχουν και σχέση.

Κάτι αντίστοιχο φαίνεται πως είχε αντιληφθεί και η μητέρα της, ωστόσο εκτιμούσε πως ήταν κάτι πλατωνικό, που μπορεί να συμβεί ανάμεσα σε μαθήτρια και καθηγητή, αλλά ποτέ δεν μπορούσε να φανταστεί ότι είχαν προχωρήσει σε ολοκληρωμένη ερωτική σχέση.

Η συχνότητατων εξόδων της 14χρονης κοπέλας, η αλλαγή στην συμπεριφορά της και η ανταλλαγή μηνυμάτων, την είχαν θορυβήσει, αλλά κράταγε και επιφυλάξεις για τις υποψίες της, οι οποίες έγιναν εντονότερες όταν αποφάσισε να παρακολουθήσει την κόρη της στις εξόδους της.

Εκεί, διαπίστωσε τις συναντήσεις της με τον καθηγητή και την διαχυτικότητα των επαφών τους και απευθύνθηκε στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων, οι οποίοι διερεύνησαν την υπόθεση και έστειλαν το προανακριτικό υλικό στην Εισαγγελέα Ανηλίκων.

Η εισαγγελέας εξέδωσε ένταλμα σύλληψής του, το οποίο εκτελέστηκε την ώρα που ο καθηγητής είχε βγει από το σπίτι του για να αγοράσει γάλα για τα παιδιά του.

Στα γραφεία της αστυνομικής υπηρεσίας ήταν αμίλητος με σκυμμένο το κεφάλι, ενώ είχε παραδεχθεί έστω και άτυπα την σχέση του με το ανήλικό κορίτσι. Οι αστυνομικοί δεν πήραν την απολογία του, καθώς αυτό θα γίνει από την αρμόδια ανακρίτρια.

Η μητέρα του κοριτσιού έμεινε εμβρόντητη όταν άκουσε από τους αστυνομικούς τι συνέβαινε όλο αυτό το χρονικό διάστημα και πως πρέπει να αντιμετωπίσει την κατάσταση που διαμορφώνεται πλέον για την κόρη της. Αστυνομικοί και μητέρα είχαν εντοπίσει στο κινητό της τηλέφωνο selfie φωτογραφίες τους.

Διαρκής ενημέρωση του Υπουργείου

Την εξέλιξη του θέματος παρακολουθεί η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ενημερώνεται από τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής. Η πολιτική ηγεσία δεν έχει προχωρήσει σε ανακοίνωση επί του θέματος, καθώς η αστυνομική και δικαστική έρευνα βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη.

Στις περιπτώσεις που κάποιος εκπαιδευτικός διώκεται ποινικά, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης αναλαμβάνει τη διερεύνηση διοικητικών ευθυνών για τυχόν πειθαρχική δίωξη του καθηγητή, πραγματοποιείται προκαταρκτική εξέταση και ανάλογα με τη σοβαρότητα του θέματος το Υπουργείο Παιδείας μπορεί να διατάξει και Ένορκη Διοικητική Εξέταση, από την οποία αναζητούνται τυχόν ευθύνες και άλλων προσώπων ή του σχολείου.

Ο διωκόμενος εκπαιδευτικός καλείται σε εξέταση, στην περίπτωση ΕΔΕ, με τη διαδικασία να είναι μυστική και να μην επιτρέπεται κοινοποίηση του περιεχόμενού της μέχρι την ολοκλήρωσή της.

Η ποινική δίωξη προηγείται της πειθαρχικής δίωξης, όμως για λόγους δημοσίου συμφέροντος, ο εκπαιδευτικός μπορεί να τεθεί σε διαθεσιμότητα μέχρι τη λήξη της υπόθεσης και να απομακρυνθεί από το σχολείο.

Ανάλογα την περίπτωση μπορεί και να μεταφερθεί και σε άλλο σχολείο, έως ότου τελεσιδικήσει η υπόθεση, ενώ κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητας, ο εκπαιδευτικός λαμβάνει μειωμένες απολαβές.
ΠΗΓΗ