φώτο σημερινή : η δεξαμενή ύδρευσης Αστακού

Ο Αύγουστος είναι κατά κάποιον τρόπο ο μήνας της ξεκούρασης της ανεμελιάς και του γλεντιού, αφού οι αγροτικές εργασίες έχουν ολοκληρωθεί, επιτρέποντας στους ανθρώπους να απολαύσουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο σε εορταστικές εκδηλώσεις, σε πανηγύρια και τοπικά δρώμενα

Ευκαιρία και για τους πολιτικούς παράγοντες κάθε τόπου  να  παρευρίσκονται σε κάθε εκδήλωση ,γιορτή και πανηγύρι, ρίχνοντας και κανένα χορό , να μας χτυπούν την πλάτη και  να μας σφίγγουν το χέρι…  

Θυμίζοντας μας ότι θα παραμένει πάντα επίκαιρη η παροιμιώδης φράση “Όπου γάμος και χαρά και η Βασίλω πρώτη…” 

 

Από xiromeropress