In ΥΓΕΙΑ-ΟΜΟΡΦΙΑ


Σύμφωνα με το ερευνητικό κέντρο της Mayo Clinic, η υπέρταση είναι μια κοινή πάθηση, κατά την οποία η πίεση που ασκεί το αίμα στο τοίχωμα των αρτηριών προκαλεί, ενδεχομένως, προβλήματα υγείας, όπως καρδιοπάθειες.

Όσο περισσότερο αίμα αντλεί η καρδιά κι όσο πιο στενές είναι οι αρτηρίες μας, τόσο υψηλότερη η πίεση του αίματος. Η κατάσταση αυτή μπορεί να μην ανιχνευτεί εγκαίρως και να οδηγήσει σε καρδιόπαθειες και εγκεφαλικό.

Μόνο στις Η.Π.Α. 70 εκατομμύρια ενηλίκων υποφέρει από υπέρταση, δηλαδή ένα περίπου 40% ατόμων πάνω από την ηλικία των 25 ετών.

Παράγοντες όπως το στρες, η κακή διατροφή και η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας αυξάνουν τον κίνδυνο υπέρτασης. Παράλληλα, ένας παράγων που ενισχύει την ανάπτυξη υπέρτασης είναι η υψηλή χοληστερόλη.

Ίσως δεν γνωρίζατε μέχρι τώρα ότι τροφές όπως το αγγούρι και η σαλάτα με σκόρδο έχουν ευεργετικές ιδιότητες! Δείτε λοιπόν πόσα οφέλη μπορείτε να έχετε από αυτά τα συστατικά που μας χαρίζει απλόχερα η μητέρα φύση.

Τροφές που ρυθμίζουν την υπέρταση

1. Αγγούρι
Τα αγγούρια είναι γεμάτα νερό, ίνες, κάλιο και μαγνήσιο.

Το κάλιο διατηρεί την ισορροπία νατρίου στα κύτταρα, γεγονός που απομακρύνει τον κίνδυνο αρτηριοσκλήρωσης.

Αφ΄ετέρου, οι ίνες ρυθμίζουν την πίεση του αίματος και βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, ενώ προλαμβάνουν τον διαβήτη τύπου 2 και βοηθούν στην απώλεια βάρους.

2. Σκόρδο

Το ωμό σκόρδο χρησιμοποιείται παραδοσιακά για τον έλεγχο της υπέρτασης αλλά και της χαμηλής πίεσης, της υψηλής χοληστερόλης και της κληρονομικής υψηλής χοληστερόλης, απομακρύνει τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου εμφράγματος και ρυθμίζει την κακή κυκλοφορία του αίματος λόγω στένωσης αρτηριών, ενώ απομακρύνει τον κίνδυνο αρτηριοσκλήρωσης.

Είναι τεκμηριωμένο ότι η αλλισίνη, το ενεργό συστατικό του σκόρδου, λειτουργεί με τον ίδιο μηχανισμό που χρησιμοποιούν τα φάρμακα κατά της υπέρτασης, των λεγόμενων αναστολέων του ACE. Πιστεύεται ότι το σκόρδο προλαμβάνει τη δημιουργία μιας ορμόνης που ονομάζεται αγγειοτενσίνη ΙΙ, ενώ παράλληλα βοηθά στη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων.

Παράλληλα, το σκόρδο βοηθά στον έλεγχο της χοληστερόλης!

Σαλάτα με αγγούρι και σκόρδο!

Δοκιμάστε μια διατροφή που βασίζεται στη σαλάτα με αγγούρι και σκόρδο. Εάν την καταναλώνετε κάθε μέρα, θα δείτε σημαντική βελτίωση στο καρδιοαγγειακό σας σύστημα.

Συστατικά:

3 σκελίδες σκόρδο
1 αγγούρι
Λίγες κ.σ. νερό.
½ -1 κ.σ. μηλόξυδο

Οδηγίες:

1. Ξεφλουδίστε το σκόρδο και λιώστε το με την πίσω μεριά του μαχαιριού.
2. Βάλτε το στην άκρη.
3. Πλένετε καλά το αγγούρι και το κόβετε σε μικρά κομμάτια.
4. Προσθέτετε το αγγούρι σε ένα μεγάλο γυάλινο μπολ.
5. Προσθέστε το σκόρδο στο μπολ με το κομμένο αγγούρι.
6. Προσθέστε ξύδι και νερό όσο θέλετε για να είναι εύγευστο.
7. Γαρνίρετε με φύλλα δυόσμου και σερβίρετε.

Καλή απόλαυση!

Κείμενο – Απόδοση Λ.Τ.
share24.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

Αφήστε ένα σχόλιο

comments

Recent Posts

Start typing and press Enter to search