ΕΠΙΚΑΙΡΌΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΑ

Νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα στους επόμενους 12 μήνες

Για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στην Αθήνα μίλησε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Alpha.

Όπως σημείωσε ο υπουργός και αναφέρουν οι ypodomes, «σχεδιάζουμε για τα λεωφορεία στην Αθήνα να κάνουμε ένα πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου. Θυμίζουμε εδώ ότι ένας διαγωνισμός που έγινε πραγματικά στο γόνατο ήρθε και ακυρώθηκε όχι από την κυβέρνηση, όπως μας κατηγορεί ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από την ίδια την Ανεξάρτητη Αρχή η οποία γύρισε και είπε ότι αυτή η διαδικασία και η σύμβαση και ο διαγωνισμός είχε πολλά προβλήματα. Επομένως αυτό που θέλουμε να κάνουμε εμείς είναι να έχουμε έναν ανανεωμένο στόλο λεωφορείων στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.

Ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος εντός εξαμήνου και θέλουμε μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες να δούμε καινούργια λεωφορεία στους δρόμους των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πολίτη. Είμαστε σε επικοινωνία και σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που θα χρηματοδοτήσει ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του διαγωνισμού και για πρώτη φορά θα δούμε και ηλεκτροκίνητα οχήματα, ηλεκτροκίνηση σε κάποια λεωφορεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη».

Ο κ.Καραμανλής αναφέρθηκε όμως και στο θέμα της Εγνατίας Οδού και τα διόδια και συγκεκριμένα είπε πως «Η κυβέρνηση του Σαμαρά 2012-15 είχε συμφωνήσει με την τρόικα στη λειτουργία 18 σταθμών διοδίων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σχεδόν τους διπλασίασε και μάλιστα φτάσαμε στο σημείο να έχουν κατασκευαστεί σταθμοί διοδίων, αλλά παίζαμε το κρυφτούλι με τους θεσμούς και ενώ τους κατασκευάζαμε τους σταθμούς διοδίων, ενώ είχαμε υπογράψει τις ΚΥΑ, τελικά οι σταθμοί διοδίων ποτέ δεν λειτούργησαν. Και ρίξαμε το μπαλάκι 5 μέτρα πιο μπροστά στην επόμενη κυβέρνηση.

Ο ίδιος προσωπικά, στις πρόσφατες συναντήσεις που είχαμε με τον υπουργό Οικονομικών τον κύριο Σταϊκούρα, είπαμε στην τρόικα ότι εμείς θέλουμε η Εγνατία να παραχωρηθεί αλλά πρέπει να γίνει αυτό με όρους διαφάνειας και όρους οι οποίοι είναι λογικοί και έχουν κάποια ορθολογικότητα. Δηλαδή δεν μπορούμε ξαφνικά έναν αυτοκινητόδρομο που έχει τα προβλήματα που έχει, που έχει να συντηρηθεί πάρα πολλά χρόνια, που δεν έχει ΣΕΑ, να πάμε και να διπλασιάσουμε ξαφνικά το κόστος των διοδίων. Θα βάλουμε τα διόδια, αλλά η αύξηση θα είναι ορθολογική. Και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μία τέτοια διαπραγμάτευση με το ΤΑΙΠΕΔ και με την καινούργια ηγεσία της Εγνατίας Α.Ε..»topontiki.gr

Αφήστε ένα σχόλιο

comments

Comment here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.