ΕΠΙΚΑΙΡΌΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΑSTORIES

Πέθανε και άφησε ένα Fiat 128 του 1973 με 17.861 χλμ!ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ


Πόσοι δεν έχουν μάθει να οδηγούν ή έχουν περάσει ατελείωτες ώρες στο πίσω κάθισμα ενός Fiat 128 (ή και Zastava 128), μαζί με την οικογένειά τους; Ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της Fiat τις δεκαετίες του 70 και 80, το οποίο είχε κυκλοφορήσει αρκετά και στην Ελλάδα.

Μάλιστα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Fiat με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα μπροστά εξασφάλιζε πολύ άνετους χώρους για το μέγεθος (μήκος 3.850 χλστ.) και την εποχή του. Το Fiat 128 παράχθηκε σε πάνω από 3 εκατομμύρια αντίτυπα, ενώ το 1970 είχε ανακηρυχτεί Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς.

Σήμερα, ίσως μόνο η Fiat έχει κρατήσει κάποια κομμάτια σε πολύ καλή κατάσταση. Και όμως, υπάρχει ένα Fiat 128 του 1973, σε άψογη κατάσταση και με μόνο 17.861 χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Η ιστορία του ξεκινά στις 18/12/1973, όταν ο επίσημος έμπορος της Fiat στην πόλη Καμπομπάσο της Ιταλίας (κοντά στη Νάπολη), το παρέδωσε στον αγοραστή του, τον κ. Pettinicchi Giuseppe, γεννηθείς το 1932. Ο εν λόγω κύριος, ήταν υπάλληλος της δημοτικής διοίκησης της πόλης Καμπομπάσο και το χρησιμοποιούσε ελάχιστα.


Μετά το θάνατό του στις αρχές του 1980, η σύζυγός του Μαρία, πάρκαρε το Fiat στο γκαράζ του σπιτιού και κανείς από την οικογένεια δεν το οδήγησε ποτέ ξανά. Το 2016 η χήρα παραχώρησε το Fiat στον κ. Nicolono Oriente, έναν φίλο από την ίδια πόλη, ο οποίος στις 12/10/2016 το πούλησε σε έναν ειδικό της Fiat, τον κ. M. Alonzi. Αυτός με την σειρά του επισκεύασε κάποιες σκουριές που είχαν εμφανιστεί στο πίσω μέρος του αμαξώματος και το παραχώρησε για οδήγηση στο «Automobile Club Storico Italiano». Λόγω της εξαιρετικής του κατάστασης και της αυθεντικότητάς του, το εικονιζόμενο 128 έλαβε χρυσό σήμα ASI.

Το 2017 έγινε ένα μεγάλο σέρβις και -μεταξύ άλλων- αντικαταστάθηκαν ο ιμάντας χρονισμού, τα φρένα, το σύστημα της εξάτμισης, τα ελαστικά και ο δίσκος – πλατό. Την κίνηση του εικονιζόμενου 128 αναλαμβάνει το 1.1 λτ. μηχανικό σύνολο βενζίνης, ισχύος 55 ίππων, συνδυασμένο με 4τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Τώρα πωλείται από την εμπορία Cog Classics στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, έναντι του ποσού των 15.900 ευρώ.
autogreeknews.gr/

Αφήστε ένα σχόλιο

comments

Comment here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.