Η χορήγηση ή ανανέωση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2016 παρατείνεται έως την 28η Φεβρουαρίου 2017 και πραγματοποιείται από την Υπηρεσία μας (Κανάρη 44, 1ος Όροφος Γραφείο 10) και τα κατά τόπους ΚΕΠ.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι:
Αίτηση του ενδιαφερόμενου (δίνεται από την υπηρεσία)
Γνωμάτευση υγειονομικής επιτροπής όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω και να αναφέρει της διάρκεια αυτής, ή απόφαση Κ.Ε.Π.Α. (φωτοτυπία)
Όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑΜεΑ (επίδομα) από τις αρμόδιες υπηρεσίες πρόνοιας των Δήμων ή το διατροφικό επίδομα από τις Περιφερειακές Ενότητες, δικαιούνται κάρτα χωρίς την προσκόμιση γνωμάτευσης. Η πιστοποίηση γίνεται με βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων από τους Δήμους.
Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας
Εκκαθαριστικό σημείωμα της αρμόδια Δ.Ο.Υ. για το προηγούμενο φορολογικό έτος 2015.
Για νέους δικαιούχους απαιτούνται όλα τα παραπάνω συν 2 πρόσφατες φωτογραφίες.
Για περισσότερες πληροφορίες στην Δ/νση Δημ. Υγείας και Κοιν/κης Μέριμνας Π.Ε. Αχαΐας Κανάρη 44 Πάτρα Τηλ 2613 620711 – 713 – 746 ή στα κέντρα εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Από xiromeropress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *