Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου, 2022
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΌΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ-ΛΕΥΚΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 2023

ΣΕ 3 ΩΡΕΣ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ-ΛΕΥΚΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 2023

ΣΕ  3 ΩΡΕΣ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ  ΑΘΗΝΑ-ΛΕΥΚΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 2023
Λευκάδα-Αθήνα σε 3 ώρες από το 2023.Απο την Αθήνα μέχρι τη πλωτή γέφυρα της Λευκάδας το επόμενο έτος(πριν το καλοκαίρι) οι οδηγοί θα διασχίζουν με ασφάλεια ένα υπερσύχρονο αυτοκινητόδρομο.
Ο σχεδιασμός προβλέπει τα εξής:
—Ολοκλήρωση την ερχόμενη άνοιξη της Αμβρακίας οδού, απομένει δηλαδή ο δρόμος Λουτράκι-Ακτιο ο οποίος θα παραδοθεί στην κυκλοφορία( μετά και την παράδοση, το φετεινό καλοκαίρι, της παράκαμψης Αμφιλοχίας).
—Παράδοση τον φετεινό Νοέμβριο του τμήματος ΄Ακτιο-Αγιος Νικολαος..
—Παράδοση το 2023 του τμήματος Βόνιτσα-Λευκάδα.Στο έργο αυτό υπάρχουν δυσκολίες,ειδικά στο υψος του Αη Αντώνη, απέναντι από το νησάκι του Αγιου Νικολάου(Σικελιανού).Η χρήση εκρηκτικών υλών για τη διαπλάτυνση του δρόμου επιβάλλει τον τμηματικό αποκλεισμό του. Κι αυτό γιατι δεν υπάρχει καμία άλλη ασφαλής λύση ώστε η διαδικασία αυτή να έχει τελειώσει έγκαιρα, μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο, και να μην επηρεαστεί η τουριστική κίνηση της επόμενης σεζόν.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του βουλευτή Λευκάδας Θαν. Καββαδά,ο διπλός άξονας Βόνιτσας-Λευκάδας και Ακτίου-Αγίου Νικολάου, αυτό το μεγάλο έργο για τη Λευκάδα και όλες τις γύρω περιοχές, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Μαλιστα το τμήμα Ακτίου-Αγίου Νικολάου θα παραδοθεί μέσα στο Φθινόπωρο.Σε ό,τι αφορά το δρόμο Βόνιτσα-Λευκάδα, και ιδιαίτερα τα 600 μέτρα όπου υπάρχουν βράχια άνω των 40 μέτρων, η χρήση εκρηκτικών υλών για τη διαπλάτυνση του δρόμου επιβάλλει τον τμηματικό αποκλεισμό του.
Φυσικά το μεγάλο ερώτημα είναι αν έχει η Λευκάδα τις υποδομές να δεχτεί την αυξημένη τουριστική κίνηση με τις ‘ουρές’ χιλιομέτρων στη γέφυρα του νησιού,την απουσία οργανωμένων χώρων πάρκινκ, τις διακοπές νερού κα???Εδώ δεν εχει ούτε κάν πινακίδες προορισμών, οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες, το ιστορικό κέντρο είναι απρόσιτο για τους πεζούς κλπ.
.ΥΓ Η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία αποτελεί ένα έργο που είχε προκηρυχθεί στο παρελθόν, αλλά «κόλλησε» λόγω του ΣΥΡΙΖΑ και τώρα βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης.
Πλέον στόχος του Υπουργείου Υποδομών είναι το έργο να δημοπρατηθεί ως μη ανταποδοτικό ΣΔΙΤ με αποτέλεσμα οι χρήστες του νέου οδικού άξονα να μην πληρώνουν διόδια και να καμφθούν οι όποιες αντιδράσεις προέκυπταν από αυτό το ζήτημα.Elias Georgakis

0Shares
LIKE ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ