Μία εποχή στη λίμνη Κρεμαστών λειτουργούσαν φέρρυ-μποτ,άγνωστο στον περισσότερο κόσμο αφου έχουν περασει σχεδόν 45 χρόνια..
Όταν κατασκευάστηκε το φράγμα των Κρεμαστων η λίμνη κατέκλυσε όλους τους οδικούς άξονες καθώς και το κεντρικό οδικό δίκτυο Αγρινίου-Καρπενησίου.
Έτσι η ΔΕΗ για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί η συγκοινωνία έφτιαξε προβλήτες,όπως του Αγίου Βασιλείου απο την πλευρά της Αιτωλοακαρνανίας,του Παλαιοχωρίου και της Σιβίστας από την πλευρά της Ευρυτανίας καθώς και άλλες μικρότερες.
Εντυπωσιακές είναι και οι φωτό του Κώστα Μπαλάφα για λογαριασμό της ΔΕΗ,από το προσωπικό αρχείο του Γρηγόρη Φέρρα και από τον τουριστικό οδηγό της Νομαρχίας Ευρυτανίας που εξασφάλισε το “Δυτική Ευρυτανία”.

Εν συνεχεία έφεραν στην περιοχή και συναρμολόγησαν δύο μεγάλα φέρρυ-μποτ που εξυπηρετούσαν την συγκοινωνία μεταξύ Αγρινίου-Καρπενησίου,καθώς μετέφεραν αυτοκίνητα,μεγάλα οχήματα όπως φορτηγα,λεωφορεία κ.ο.κ.
Κατόπιν έφεραν και συναρμολόγησαν άλλα δύο μικρότερα φέρρυ τα οποία εξυπηρετούσαν τις ανάγκες όλων των χωριών της περιοχής αφού μετέφεραν τα εμπορεύματά τους,ακόμη και γιδιπρόβατα.Τα μικρά φέρρυ πήγαιναν σχεδόν σε όλα τα παραλίμνια χωριά.
Η διαδρομή με τα φέρρυ από την πλευρά της Αιτωλοακαρνανίας στην απέναντι πλευρά της Ευρυτανίας ήταν περίπου στα 20 λεπτά.

Τα φέρρυ-μποτ σταμάτησαν να λειτουργούν το 1975 όταν ολοκληρώθηκε ο οδικός άξονας Αγρινίου-Καρπενησίου δια μέσω της γέφυρας Επισκοπής και η οποϊα είχε ολοκληρωθεί και αυτή.
Μετέπειτα ολοκληρώθηκε και το οδικό δίκτυο δια μέσω της γέφυρας Ταταρνας.
Τα φέρρυ αποσυναρμολογήθηκαν πάλι στην περιοχή για να πάρουν πλέον τον δρόμο της επιστροφής.
Έπραξαν το καθήκον τους σε μία αλλοτινή εποχή με πολύ όμορφες αναμνησεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://ditikievritania.blogspot.com/

Από xiromeropress