Πρόσφατο ρεπορτάζ των «New York Times» έδειξε αυξημένη διαδικτυακή κίνηση σε σάιτ που προσφέρουν ωροσκόπια και συμβουλές από μέντιουμ. «Από την έναρξη της πανδημίας, μια εκρηκτική πληθώρα ανθρώπων έρχεται στα καταστήματά μας ή επικοινωνεί μαζί μας μέσω zoom ή μέσω τηλεφώνου», λέει η Μισέλ Γουέλτς, η οποία κάνει λόγο για 70% αύξηση στην πελατεία της.

Η ίδια αποδίδει την αύξηση σε μια σειρά από λόγους, αλλά κυρίως στην αβεβαιότητα: αβεβαιότητα για το μέλλον, για τις σχέσεις αλλά και για τη δουλειά. Η Γουέλτς επισημαίνει επίσης ότι έχει μειωθεί η ηλικία των πελατών της και ότι οι πιο νέοι έλκονται από προϊόντα, όπως το θυμίαμα και οι κρύσταλλοι.

 

Από xiromeropress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *