ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

οδοςςςςςς
Συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς η μάχη ενάντια στο χρόνο για να λειτουργήσει το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων της χώρας. Οι 5 αυτοκινητόδρομοι που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται βρίσκονται σήμερα κατασκευαστικά σε δύο κατηγορίες.Η πρώτη κατηγορία είναι είναι οι δύο αυτοκινητόδρομοι που απλά χρειάζεται να ολοκληρωθούν. Ο Αυτοκινητόδρομος Μορέας βρίσκεται λίγο πριν την καθολική ολοκλήρωση της κατασκευής του σε ποσοστό που ξεπερνά το 96%. Η κατασκευή συνεχίζεται μόνο στη Περιμετρική Καλαμάτας μήκους 11χλμ ενώ τα 194χλμ από την Κόρινθο μέχρι την Καλαμάτα και από το Λεύκτρο μέχρι τη Σπάρτη έχουν πλήρως ολοκληρωθεί και λειτουργούν.
Για την Περιμετρική Καλαμάτας η ολοκλήρωση εκτιμάται σε δύο φάσεις. Η μία μέχρι τον κόμβο Καρέλια και η άλλη λίγο αργότερα καθώς προέκυψαν κάποια θέματα με την τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου της πόλης.Στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου τα έργα των 25χλμ από τον Ευαγγελισμό μέχρι τη Σκοτίνα που περιλαμβάνουν και τις 3 μεγάλες Σήραγγες που θα παρακάμπτουν Τέμπη και Πλαταμώνα η έλλειψη συμφωνίας παραμένει και το ποσοστό προόδου είναι κολλημένο στο 92,5%. Παρότι κατασκευαστικά τα έργα χρειάζονται 3-4 μήνες για να ολοκληρωθούν αν δεν υπάρξει άμεσα συμφωνία τότε δύσκολα θα δούμε το έργο να λειτουργεί τον Μάρτιο. Πηγές που είναι πολύ κοντά στο θέμα αναφέρουν στο ypodomes.com ότι οι συζητήσεις είναι θετικές και είμαστε πολύ κοντά στο κλείσιμο της συμφωνίας που θα δώσει και την οριστική χρονική προθεσμία λειτουργίας.Στον Αυτοκινητόδρομο Ε65, τον πλέον “άγνωστο” άξονα το ποσοστό προόδου έχει ανέλθει στο 83,49% και ασφαλείς πηγές μιλούν στο ypodomes.com για ομαλή πορεία προς την ολοκλήρωση. Εδώ δεν θα έχουμε τμηματικές παραδόσεις πριν τον Μάρτιο αλλά όλη τη λειτουργία του άξονα. Μεγάλο αγκάθι η απουσία σύνδεση με κάποιον άλλο αυτοκινητόδρομο που κάνει τον Ε65 ένα “τυφλό” δρόμο που δεν αναμένεται να έχει σπουδαία κίνηση καθώς δεν θα μπορεί να αλληλοτροφοδοτείται.Στην Ιόνια Οδό τα πράγματα έχουν εξελιχθεί καλά και όπως μαθαίνει το ypodomes.com το ποσοστό προόδου είναι στο 83,12%. Εδώ αναμενόταν η λειτουργία του τμήματος Κουβαράς-Αμφιλοχία αλλά και επιπλέον του τμήματος Φιλιππιάδα-Πέρδικα. Ωστόσο προς το παρόν τηρείται σιγή ιχθύος μέχρι να κλειδώσει η λειτουργία. Για τον Μάρτιο θεωρείται βέβαιο από Υπουργείο-Παραχωρησιούχο ότι θα λειτουργήσει η συντριπτική πλειοψηφία του άξονα με τελευταίο υπόλοιπο το τμήμα που αφορά τη Σήραγγα Κλόκοβα και τις εκατέρωθεν συνδέσεις της με τον αυτοκινητόδρομο.Τέλος, στην Ολυμπία Οδό έχουμε αύξηση του ποσοστού προόδου στο 82%. Η “μάχη” συνεχίζεται και το επόμενο διάστημα η εικόνα θα αλλάζει συνεχώς. Επιδίωξη είναι η απόδοση του τμήματος Κιάτο-Ξυλόκαστρο μέσα στο 2016 και η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου, πλην 8χλμ τον Μάρτιο.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Από xiromeropress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *