Πακέτα χρεώσεων αντίστοιχα με το μοντέλο της κινητής τηλεφωνίας για τις διαφορετικές παρεχόμενες υπηρεσίες φαίνεται να ετοιμάζουν οι τράπεζες.

Στην περίπτωση αυτή βέβαια η προς χρέωση υπηρεσία δεν θα αφορά χρόνο ομιλίας, SMS και δεδομένα ίντερνετ, αλλά εμβάσματα π.χ., μεταφορές, επιταγές, πληρωμές ΔΕΚΟ κλπ.

Το κόστος των πακέτων θα επιμερίζεται ανά μήνα ή ετησίως.

Ήδη πάντως σύμφωνα με στοιχεία των τεσσάρων συστημικών τραπεζών το 70% των συναλλαγών δεν εκτελείται στα γκισέ, ο αριθμός των οποίων μειώνεται συνεχώς, αλλά από εναλλακτικά δίκτυα (web banking, phone banking, εφαρμογές μέσω κινητών κλπ, κέντρα αυτόματων πληρωμών κλπ).

Χαρακτηριστικό είναι ότι από τις αρχές του 2020 η Eurobank δεν εκτελεί συναλλαγές μικρότερες των 400 ευρώ στο γκισέ, Alpha και Πειραιώς ωθούν τους πελάτες τους στη χρήση αυτόματων μηχανημάτων για την πληρωμή λογαριασμών στα υποκαταστήματα (με την Alpha να προωθεί πλέον τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας της για την πραγματοποίηση συναλλαγών με το Δημόσιο), ενώ η Εθνική μέχρι στιγμής παρέχει όλο το φάσμα συναλλαγών και με τους δύο τρόπους (γκισέ και κέντρα αυτόματων πληρωμών), αλλά χωρίς να αποκλείεται να αλλάξει αυτό στο μέλλον.

Ενδεικτικό είναι επίσης ότι η Πειραιώς έχει ξεκινήσει πειραματικά την πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω βιντεοκλήσης σε συγκεκριμένα υποκαταστήματα, με τον ταμία να μην βρίσκεται στο ίδιο κτίριο, αλλά στα κεντρικά της τράπεζας!
ΠΗΓΗ

Από xiromeropress