Προσωπικό ζητούν μεγάλες εταιρίες του ιδιωτικού τομέα. Το Dikaiologitika News, παρουσιάζει αναλυτικό κατάλογο με τις προσλήψεις που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτήν την περίοδο. Ολες οι ανοιχτές θέσεις εργασίας σε σούπερ μάρκετ και ιδιωτικές επιχειρήσεις για αποστολή βιογραφικού.

Το Dikaiologitika News παρουσιάζει τις ανοιχτές θέσεις σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και γενικότερα σε εταιρείες του ιδιωτικού τομέα.

Σε κάθε ενότητα θα βρείτε ενεργά links που θα σας παραπέμπουν στη λίστα με τις ανοιχτές θέσεις και στον σύνδεσμο μέσω του οποίου μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας.

Δείτε εδώ τις θέσεις που είναι ανοιχτές στον ΑΒ Βασιλόπουλο

Δείτε εδώ τις θέσεις που είναι ανοιχτές στα My Market

Δείτε εδώ τις θέσεις που είναι ανοιχτές στα Lidl Hellas

Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας για την εταιρία Κρητικός

Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας για την εταιρία Bazaar

Θέσεις εργασίας στα Praktiker

Η Praktiker Hellas ηγέτιδα στο ελληνικό δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991.

Η δυναμική της παρουσία και πορεία στην ελληνική αγορά συνεχίζεται με τη συνεχή υποστήριξη των ανθρώπων της, επιδιώκοντας την όλο και πιο αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της, με σημαία τη βέλτιστη αγοραστική τους εμπειρία.

Αυτή τη περίοδο η Praktiker Hellas επιλέγει προσωπικό τεσσάρων ειδικοτήτων σε έξι περιοχές.

Συγκεκριμένα:

Συντηρητές/Ηλεκτρολόγοι (Ελληνικό) – Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας ή κάτοχος άδειας επίβλεψης και εγκατάστασης ΣΤ’ (ειδικότητας 2ης κατηγορίας), εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, υπευθυνότητα και τήρηση διαδικασιών, ανεπτυγμένη ικανότητα οργάνωσης και

Ταμίες (Ξάνθη, Ηράκλειο Κρήτης) – Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ, εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης, επαγγελματική συμπεριφορά

Πωλητές (Ξάνθη, Ελληνικό, Μεταμόρφωση, Ηράκλειο Κρήτης) – Απολυτήριο Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), καλή γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, υπευθυνότητα

Αποθηκάριοι (Αλεξανδρούπολη, Μάνδρα) – Απολυτήριο Λυκείου, εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση, ακεραιότητα και τήρηση διαδικασιών, ικανότητα οργάνωσης και προγραμματισμού εργασιών, επαγγελματισμός

Δείτε εδώ πού να στείλετε βιογραφικό

Προσλήψεις υπαλλήλων στη Fraport

Η Fraport ιδρύθηκε το 2015 με αντικείμενο τη συντήρηση, λειτουργία, διαχείριση, βελτίωση και ανάπτυξη των περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα.

Αυτή τη φορά ενισχύεται με προσωπικό τριών ειδικοτήτων σε Μαρούσι και Κω.

Συγκεκριμένα:

Senior Management Accountant (Μαρούσι) – Πτυχίο Οικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, μεταπτυχιακό σε αντίστοιχους τομείς (επιθυμητό), εμπειρία 7 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, καλή γνώση SAP R/3-(Modules FI/CO), γνώση BI / EPM Software, υπευθυνότητα

Corporate Finance Analyst (Μαρούσι) – Πτυχίο Οικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, μεταπτυχιακό σε Χρηματοοικονομική ή Διοίκηση Επιχειρήσεων, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, γνώσεις χρηματοοικονομικής λογιστικής, επαγγελματισμός

Ηλεκτρολόγοι Συντήρησης (Κως) – Αντίστοιχο πτυχίο, κάτοχος άδειας εγκαταστάτη ηλεκτρολόγου 1ης ομάδας (Α’ ειδικότητας), εμπειρία 5 χρόνων σε ηλεκτρολογικές επισκευές και κατασκευές, γνώση σε προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου κτιρίων, γνώση χειρισμού Η/Υ, καλή γνώση Αγγλικών, κάτοχος άδειας οδήγησης κατηγορίας Β.

Δείτε εδώ περισσότερα

Θέσεις εργασίας στην Creta Farm

Η κορυφαία εταιρεία αλλαντικών Creta Farms προσλαμβάνει προσωπικό τριών ειδικοτήτων.

Συγκεκριμένα ζητούνται:

Key Account Manager (Αθήνα)
Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, καλή γνώση MS Office, γνώση SAP, δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου

Γεωπόνοι Ζωικής Παραγωγής και Ζωοτέχνες /Τεχνολόγοι Ζωικής Παραγωγής (Ρέθυμνο)
Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Ζωικής Παραγωγής, καλή γνώση Αγγλικών, άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, καλή γνώση λειτουργιών MS Office

Χημικοί Μηχανικοί (Ρέθυμνο)
Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ Χημικών ή Μηχανικών Περιβάλλοντος, μέλος του Τ.Ε.Ε., γνώσεις στις απαιτήσεις του προτύπου ISO 14000 και της ισχύουσας Νομοθεσίας, εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, γνώση Αγγλικών, ισχυρές οργανωτικές δεξιότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια

Δείτε εδώ περισσότερα

ΠΗΓΗ

Από xiromeropress