ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Η γεωργική βιομηχανία προσπαθεί επί του παρόντος να υπερνικήσει ορισμένες σημαντικές προκλήσεις: κυμαινόμενες αποδόσεις λόγω κλίματος, αύξηση του κόστους ενέργειας και εργασίας, χαμηλότερες τιμές για τα γεωργικά προϊόντα και υψηλή πίεση στην παραγωγικότητα. Η χρήση φορτηγών βοηθάει να καταστούν οι μεταφορικές εργασίες πιο εμπορικά βιώσιμες καθώς χρησιμοποιούνται μεταξύ άλλων για τη μεταφορά μεταξύ αγροκτήματος, αγρού και αποθήκης. Τα φορτηγά MAN, που είναι ιδανικά για μια σειρά μεταφορικών εργασιών στον τομέα της γεωργίας ξεχωρίζουν για το μεγάλο ωφέλιμο φορτίο, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την άριστη οδηγική άνεση ενώ είναι διαθέσιμα με μια μεγάλη γκάμα ισχυρών κινητήρων ισχύος από 330 έως και 510 ίππους. Στη σχετική έκθεση AGRITECHNICA 2019 η MAN παρουσίασε ένα TGS 18.510 4×4 BLS ως παράδειγμα ενός φορτηγού κατάλληλα εξοπλισμένου για τις ανάγκες της γεωργικής βιομηχανίας.

The highest degree of flexibility: with the MAN agricultural truck, it is possible to carry out many tasks throughout the year. Semitrailers can be attached via the fifth-wheel coupling, and agricultural trailers via the trailer and ball coupling on the rear frame. Ein Höchstmaß an Flexibilität: Mit dem MAN Agrar-Truck lassen sich viele Aufgaben über das Jahr erledigen. Auflieger können über die Sattelkupplung aufgenommen werden, landwirtschaftliche Anhänger über die Anhänger- und Kugelkupplung am Rahmenheck.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το MAN TGS ως αγροτικό φορτηγό αφορά σε ελκυστήρες με ημιρυμουλκούμενα οχήματα που έλκουν κατασκευές ειδικά σχεδιασμένες για γεωργική χρήση. Με ζάντες αλουμινίου, με κίνηση και στον εμπρόσθιο άξονα καθώς και μεγάλη απόσταση από το έδαφος το TGS αποτελεί ιδανική επιλογή για συνδυασμένη χρήση σε χωράφια, εθνικές οδούς και επαρχιακούς δρόμους. Πιο συγκεκριμένα ο ελκυστήρας ημιρυμουλκούμενου MAN TGS 18.510 4×4 BLS έρχεται με φαρδιά γεωργικά ελαστικά διαστάσεων 445/65 R22,5 μπροστά και 600/50 R22,5 στο πίσω μέρος που είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις διάφορες απαιτήσεις των αγροτικών εργασιών, σε συνδυασμό με την μόνιμη κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Στο πίσω μέρος υπάρχουν αρκετές συνδέσεις για το υδραυλικό σύστημα και την τροφοδοσία αέρα στο φρένο του ρυμουλκούμενου και στις βύσματα τροφοδοσίας. Υπάρχει επίσης κάμερα οπίσθιας προβολής.

3 (Medium)

Το υδραυλικό σύστημα με λειτουργία συναγερμού φορτίου που είναι εγκατεστημένο στο MAN TGS ελέγχει την ποσότητα παροχής και την πίεση του λαδιού ανάλογα με τις ανάγκες. Ως αποτέλεσμα, η πλήρης υδραυλική ισχύς είναι διαθέσιμη μόνο εάν απαιτείται. Το γεγονός ότι η υδραυλική αντλία δεν χρειάζεται να λειτουργεί συνεχώς με πλήρες φορτίο, εξοικονομεί καύσιμο και συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα του οχήματος. Οι τροποποιήσεις των ελκυστήρων ημιρυμουλκούμενων MAN και του πλαισίου για γεωργική χρήση πραγματοποιούνται από εταιρείες με πιστοποίηση MAN.

Με μόλις τέσσερα βήματα για να ανέβει κανείς, η καμπίνα είναι εύκολη για τους οδηγούς. Υπάρχουν μεγάλα παράθυρα στον πίσω τοίχο, που επιτρέπουν στον οδηγό να βλέπει το φορτίο. Δύο κάμερες, συμπεριλαμβανομένης της κάμερας οπίσθιας προβολής, μεταδίδουν εικόνες στη μεγάλη οθόνη 7 ιντσών του συστήματος πληροφοριών και ψυχαγωγίας MAN. Στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός βλέπει όλες τις σημαντικές οθόνες και όργανα και οι διακόπτες οργανώνονται σε ομάδες ανάλογα με τη λειτουργία τους.

O

Κατόπιν αιτήματος, η MAN Individual μπορεί να εγκαταστήσει μια κάμερα με φακό ευρείας γωνίας 150° στη δεξιά πλευρά της καμπίνας κοντά στην άκρη της οροφής. Η οθόνη, 7 ιντσών είναι εγκατεστημένη μέσα στο θάλαμο στην πλευρά του συνοδηγού. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να το δει ακόμη και όταν κοιτάει τους καθρέφτες στα δεξιά. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα όποτε ενεργοποιείται ο δεξιός δείκτης. Εάν απαιτείται, ο οδηγός μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει το σύστημα μέσω ενός διακόπτη.

Κατά τη διάρκεια του 2019, η MAN εισήγαγε στην αγορά μια νέα σειρά κινητήρων Euro 6. Έχει σχεδιάσει πρόσφατα τον κινητήρα D15 των 9 λίτρων, σε τρία επίπεδα ισχύος των 330, 360 και 400 ίππων, που εφοδιάζουν τις σειρές TGS και TGX. Οι πιο μεγάλοι κινητήρες από τη σειρά D26 διαθέτουν τώρα περισσότερη κατά 10 ίππους ισχύ και περισσότερη κατά 100 Nm ροπή. Ως αποτέλεσμα, τα νέα επίπεδα παραγωγής είναι 430, 470 και 510 ίππους.

6 (Medium)

Εν τω μεταξύ, η γραμμή κίνησης συμπεριλαμβάνει το αυτοματοποιημένο σύστημα μετάδοσης MAN TipMatic 12 gearshift, με λογισμικό αλλαγής ταχυτήτων «OFFROAD» που ενεργοποιείται μέσω της περιστροφής του διακόπτη επιλογέα ταχυτήτων στο Dx και είναι ειδικά προσαρμοσμένο για οδήγηση εκτός δρόμου. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η θέση του διακόπτη Dp για το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων «Performance». Σε καταστάσεις που απαιτούν μεγαλύτερη ευελιξία οδήγησης και όχι οδηγική αποδοτικότητα, η στρατηγική της για τη μετατόπιση των σχέσεων απόδοσης παρέχει πιο γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων, μεγαλύτερη ταχύτητα του downshift.

Ευέλικτη χρήση

Η ευελιξία του γεωργικού φορτηγού MAN TGS αποκαλύπτει την ικανότητά του να χρησιμοποιείται καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτό παρέχει στους ιδιοκτήτες ένα οικονομικά αποδοτικό πλεονέκτημα. Μόλις ολοκληρωθεί η καλλιέργεια και η περίοδος συγκομιδής στον αγροτικό τομέα, τα ελαστικά του αγροτικού φορτηγού MAN TGS μπορούν να αλλάξουν γρήγορα. Εξοπλισμένο με «ασφάλτινα» ελαστικά, το φορτηγό αναλαμβάνει καθήκοντα μεταφοράς τα οποία εκτελούνται κατά κύριο λόγο σε κανονικό οδικό δίκτυο. Τέτοιες εργασίες μπορεί να είναι το τράβηγμα ενός ημιρυμουλκούμενου για τη μεταφορά υδαρούς κοπριάς, ενός ρυμουλκούμενου ανατρεπόμενου φορτίου μιας οικοδομικής εταιρείας ή ο αποχιονισμός για ένα δήμο κατά την χειμερινή περίοδο.

MAN TGS 18.500 AgrarfahrzeugΤα φορτηγά MAN οποιασδήποτε σειράς είναι κατάλληλα για ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών εργασιών στη γεωργική βιομηχανία. Οι ελκυστήρες MAN TGS ή TGX έχουν συνδυασμούς ημιρυμουλκούμενων δεξαμενών για υγρά απόβλητα, όπως ο πολτός ή το υπόστρωμα ζύμωσης, καθώς και οι συνδυασμοί σιλό με λιπάσματα και ζωοτροφές.

Τα ζώα θα πρέπει να μεταφέρονται γρήγορα και με τρόπο που να διασφαλίζει την προστασία τους. Η αερανάρτηση στους άξονες του MAN TGS ή TGX προστατεύει το ευαίσθητο αυτό φορτίο. Η φόρτωση ζώων σε διάφορα επίπεδα της υπερκατασκευής μπορεί να οδηγήσει σε υψηλό κέντρο βάρους. Για να μειωθούν οι όποιες πλευρικές κινήσεις που μπορεί αυτό να επιφέρει, η MAN παρέχει ένα πακέτο σταθεροποίησης για τον οπίσθιο άξονα.

Κατάλληλο για τη μεταφορά γάλακτος είναι το 3αξονικό της σειράς TGS, σχεδιασμένο από την MAN ειδικά για τη αυτή τη βιομηχανία. Καθώς η συγκεκριμένη υπερκατασκευή χρειάζεται πολύ χώρο στη δεξιά πλευρά του πλαισίου, η MAN έχει μετεγκατάστησε όλα τα εξαρτήματα (σιγαστήρες εξάτμισης, κιβώτια μπαταριών, δεξαμενή καυσίμων) στην αριστερή πλευρά.

Κοπή ξυλείας

Στις μέρες μας οι υπερκατασκευές κοπής ξυλείας στο πλαίσιο φορτηγών αποτελεί μια πολύ σημαντική εργασία. Τα σχετικά οχήματα χρειάζεται να μπορούν να ταξιδεύουν γρήγορα στο οδικό δίκτυο αλλά και στα δάση. Εδώ η MAN προτείνει το TGS με ισχυρούς κινητήρες D26 με απόδοση ισχύος έως και 510 ίππους και ροπή που ανέρχεται έως και τα 2.600 Nm. Οι πελάτες συχνά βασίζονται στο MAN HydroDrive, ένα ελαφρύ σύστημα που υποκαθιστά την κίνηση σε όλους τους τροχούς, προκειμένου να ανταπεξέρχονται στις δύσκολες συνθήκες του δάσους. Με το HydroDrive, dο εμπλεκόμενος, υδραυλικά ενεργοποιημένος κινητήρας της πλήμνης του τροχού βρίσκεται στον μπροστινό άξονα και προσφέρει πρόσθετη πρόσφυση, όπως και όταν απαιτείται.

9 (Medium)

Ο χώρος εργασίας των συγκεκριμένων φορτηγών προσφέρει απόλυτη προστασία και άνεση στον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η MAN Individual τροποποιεί την καμπίνα με μεγάλα παράθυρα πλευρικού τοίχου και οπίσθιου τοίχου. Στο εσωτερικό, το κάθισμα του συνοδηγού τοποθετείται σε μια περιστρεφόμενη διάταξη συγκράτησης σε μια πλατφόρμα με τρόπο που να επιτρέπει στον χειριστή να βλέπει ολόκληρη την περιοχή εργασίας.

MAN XLION Traction 

Το «Χ» στις ειδικές εκδόσεις εξοπλισμού XLION σημαίνει «ακραίο» και αφορά ένα εργοστασιακά τοποθετημένο πακέτο υψηλής τεχνολογίας, ειδικά για κάθε τομέα, με πρόσθετα στοιχεία και πακέτα υπηρεσιών, ανάλογα με το πού πρόκειται να εργαστεί το φορτηγό. Για παράδειγμα το πακέτο που αφορά εργοταξιακά φορτηγά περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED φώτα ημέρας, λειτουργία off-road για το ABS, έναν πιο ανθεκτικό στη βρωμιά εσωτερικό σχεδιασμό καθώς και προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα που λειτουργεί και ως εκτροπέα του αέρα και συνεπώς της σκόνης. Η MAN προσφέρει τις ειδικές εκδόσεις XLION με τα ειδικά συμβόλαια υποστήριξης μετά την πώληση «Comfort» και «Super Service», που περιλαμβάνουν όχι μόνο τη συντήρηση αλλά και τη χρηματοδότηση.

.youtruck.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Από xiromeropress