Το ενδεχόμενο να σταματήσει την παραγωγή σε ορισμένα από τα λεγόμενα «zombie» προϊόντα εξετάζει η Coca-Cola.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με δημοσίευμα του Marketwatch, η εταιρεία σχεδιάζει να περιορίσει ή να εγκαταλείψει την παραγωγή ορισμένων – όχι και τόσο αποδοτικών – προϊόντων της σε διεθνές επίπεδο, ώστε να επικεντρώσει την παραγωγή στα πιο επιτυχημένα ή σε λιγότερο γνωστά brands που όμως έχουν προοπτική να κατακτήσουν την αγορά, το επόμενο διάστημα.

Συγκεκριμένα, ο Διευθύνων σύμβουλος της The Coca-Cola Company, Τζέιμς Κουίνσι, αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας εν μέσω πανδημίας δήλωσε χαρακτηριστικά πως «με το που ξεκίνησε η πανδημία του κορονοϊού η Coca-Cola αποφάσισε να βάλει σε ‘προτεραιότητα’ τα κύρια και πιο δυναμικά της προϊόντα, περιορίζοντας άλλα, τόσο από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, όσο και από το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας».

«Εξαφανίζονται» περισσότερα από 100 προϊόντα

Περισσότερα από 100 θα είναι συνολικά τα brands, των οποίων η παραγωγή θα σταματήσει ολοκληρωτικά ή θα περιοριστεί σημαντικά, σύμφωνα με το beveragedaily.com

Όπως αναφέρεται, ο περιορισμός της παραγωγής ξεκίνησε με τη θυγατρική εταιρεία Odwalla, η οποία παράγει φρουτοποτά και άλλα ροφήματα, με αποτέλεσμα να προχωρά και σε «ψαλίδισμα» 300 θέσεων εργασίας στην Καλιφόρνια.

Πτώση στα κέρδη 33% το δεύτερο τρίμηνο

Στο μεταξύ, μείωση κατά 33% παρουσίασαν τα κέρδη της Coca-Cola το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ωστόσο η εταιρεία βλέπει τη ζήτηση να βελτιώνεται, μετά τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων διεθνώς.

Σύμφωνα με το CNBC, πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση των τριμηνιαίων εσόδων μέσα σε τουλάχιστον 25 χρόνια. Από την πλευρά του ο Διευθύνων σύμβουλος της The Coca-Cola Company, Τζέιμς Κουίνσι, τόνισε ότι «θεωρούμε πως το β΄ τρίμηνο θα αποδειχθεί το πιο δύσκολο του έτους».

Αναλυτικά,σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, τα καθαρά κέρδη ήταν 1,78 δισ. δολάρια ή 41 σεντς ανά μετοχή, σημειώνοντας πτώση από τα 2,61 δισ. ή 61 σεντς ανά μετοχή, που ήταν πέρσι.

Τα έσοδα έφτασαν τα 7,2 δισ. δολάρια ενώ οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 28%.
.dikaiologitika.gr/

Από xiromeropress