Το ημερολόγιο έγραφε το έτος 1974 όταν από το αμαξοποιείο του Ομίλου Σαρακάκη κατασκευάσθηκε το πρώτο χωρίς σασί λεοφωρείο, το SBAV, και μετά από συνεχείς αναβαθμίσεις φθάνει στο SBAV 90 το 1990.

Ο θρύλος των υπεραστικών λεωφορείων Volvo που κατασκευάστηκαν από τη βιομηχανία Σαρακάκη σαν απάντηση στην παραγωγή των Mercedes Benz O302 από τη Βιαμάξ ήταν τα SBAV.

Θεωρήθηκαν πολύ πετυχημένα μοντέλα, που έγιναν και μεγάλη εξαγωγική επιτυχία σε χώρες κυρίως της Μέσης Ανατολής. Ένα από τα θρυλικότερα των υπεραστικών συγκοινωνιών της χώρας, το No56 του Αγρινίου, αργοπεθαίνει έξω από μια μάντρα κοντά στην Εθνικό Οδό. Κάθε προσπάθεια να σωθεί η θρυλική “Σουηδέζα” είναι άκαρπη, γεγονός το οποίο μας λυπεί.
busoldtimers.blogspot.gr

Από xiromeropress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *