ionia-odos
Καλά και κακά νέα έρχονται από το «μέτωπο» της Ιονίας Οδού, την οποία κατασκευάζει επίσης η ΤΕΡΝΑ. Τα καλά νέα είναι ότι, όπως όλα δείχνουν, η σήραγγα της Κλόκοβας θα είναι έτοιμη να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017, έξι μήνες νωρίτερα. Επίσης, φαίνεται ότι θα παραδοθεί πριν από το τέλος του έτους τμήμα 70 χλμ.,
από την Κλόκοβα έως την Αμφιλοχία. Τα κακά νέα είναι ότι σημαντικό κομμάτι των απαλλοτριώσεων εξακολουθεί να βρίσκεται σε εκκρεμότητα, παρά τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις.Σύμφωνα με στοιχεία της «Νέας Οδού», η πρόοδος στην κατασκευή της…
Ιονίας Οδού βρίσκεται πλέον στο 85%. Οπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας Στέλιος Πενθερουδάκης, τα προβλήματα εξακολουθούν να εντοπίζονται σε τρία σημεία:
• Κλόκοβα. Η σήραγγα πιθανότατα θα είναι έτοιμη τον Μάρτιο, ωστόσο εκκρεμεί η απαλλοτρίωση 1,5 χλμ. γης στην περιοχή Ρίζας, λίγο πριν από την Κλόκοβα. Αν η απαλλοτρίωση ολοκληρωθεί έγκαιρα, ο εργολάβος εκτιμά ότι θα προλάβει να κατασκευάσει έως τον Μάρτιο το κομμάτι που απομένει.
• Κρίκελο. Δεν έχουν ακόμη απαλλοτριωθεί 3 χλμ., εκκρεμότητα που εκτιμάται ότι θα κλείσει σύντομα. Το πρόβλημα είναι ότι τα κακά εδάφη της περιοχής παρουσιάζουν καθιζήσεις, με αποτέλεσμα η κατασκευή του δρόμου να μην μπορεί να «τρέξει». Το πιθανότερο είναι στο σημείο αυτό το Μάρτιο να δοθεί στην κυκλοφορία μόνον ο ένας από τους δύο κλάδους (στον οποίο θα διοχετευθούν και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας).
• Αβγό Ιωαννίνων. Εκκρεμεί η απαλλοτρίωση ακόμη 5 χλμ., η οποία δύσκολα θα ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του έτους. Το πιθανότερο είναι η κυκλοφορία να εξυπηρετηθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2017 από μικρή παράκαμψη στον υφιστάμενο δρόμο Αρτας – Ιωαννίνων.
Τμηματική παράδοση
Οσον αφορά τα προς παράδοση τμήματα, υπάρχουν ορισμένες ανατροπές. Αρχικά είχε σχεδιαστεί να δοθεί πριν από το τέλος του έτους στην κυκλοφορία το τμήμα Φιλιππιάδα – Πέρδικα, μήκους 30 χλμ. Ομως η εκκρεμότητα της απαλλοτρίωσης μιας μικρής ιδιοκτησίας (50 μ.) ανέτρεψε τα σχέδια. Ετσι φαίνεται πιθανότερο να προκριθεί η λύση της παράδοσης του τμήματος από τον κόμβο της Κλόκοβας έως τον κόμβο Αμφιλοχίας (περίπου 70 χλμ.), τα οποία «κουμπώνουν» με την ήδη λειτουργούσα παράκαμψη Αγρινίου. Το νέο τμήμα περιλαμβάνει δύο σταθμούς διοδίων, στην Κλόκοβα και την παράκαμψη Αγρινίου.Στο «αδελφό» τμήμα της Ιονίας Οδού, το τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφεια της ΠΑΘΕ, υπάρχουν δύο σημαντικές ειδήσεις: η πρώτη είναι ότι σε δύο μήνες θα δοθούν (επιτέλους) στην κυκλοφορία τα 2 χλμ. στην Υλίκη, που βελτιώνουν μία από τις στροφές του δρόμου. Η δεύτερη αφορά τα νέα ΣΕΑ του τμήματος. Αρχικά είχε προκριθεί η κατασκευή ΣΕΑ στο Μαρτίνο και αργότερα στην Αρκίτσα. Ομως, επειδή η αδειοδότηση καθυστερούσε, προκρίθηκε η λύση της κατασκευής ΣΕΑ στην Αταλάντη, σε ήδη απαλλοτριωμένο τμήμα.
kathimerini.gr

Από xiromeropress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *