Οι δεκαετίες του ’50 και του ’60 έχουν μείνει χαραγμένες στην ιστορία ως «η χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου». Ωστόσο και αυτή ακριβώς η φράση, με τη σειρά της, έχει συνδεθεί άρρηκτα σχεδόν με το όνομα ενός ανθρώπου: Φιλοποίμην Φίνος.
Το site της Φίνος Φιλμ, της ιστορικής εταιρείας παραγωγής ταινιών του Φίνου, δημοσίευσε πρόσφατα σπάνιο φωτογραφικό υλικό από τα γυρίσματα εκείνων των ιστορικών ταινιών.
Κοιτάς αυτές τις φωτογραφίες και κατανοείς ότι η ελληνική βιομηχανία παραγωγής ταινιών ποτέ δεν προσομοίασε περισσότερο στο Χόλιγουντ.
Απολαύστε τις:
«Ένας νεαρός σπουδαστής μουσικής ερωτευμένος με μια κοπέλα φτωχή μπλέκει στα δίκτυα μιας μεγαλοκοκότας. Τελικά η κοπέλα παρεμβαίνει και τον ξανακερδίζει». Η επίσημη πλοκή του δράματος του 1951, «Εκείνες που δεν πρέπει ν’ αγαπούν», βασισμένο στο θεατρικό «Φτερό στον άνεμο».


Η ιστορία μιας πόρνης από την Τρούμπα, η «Αγνή του Λιμανιού» είναι από τις πιο άγνωστες και ταυτόχρονα από τις καλύτερες ταινίες του ελληνικού σινεμά της εποχής

Χαμός στην επίσημη πρεμιέρα της ταινίας…

«Το σωφεράκι»: Μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εποχής…

Ντίνος Δημόπουλος, μια ιστορία μόνος του…

Και μια απίστευτη φωτογραφία από τα γυρίσματα του «Οι Ουρανοί είναι δικοί μας»…

O γερανός «Ντόλι», από τα πιο πρωτοποριακά μηχανήματα κινηματογράφησης εκείνης της εποχής…

Στο περιθώριο ενός ακόμα ξεχασμένου αριστουργήματος, του «Γκόλφω»:

Δυο μεγάλες μορφές των κινηματογραφικών κύκλων της δεκαετίας του ’50 λίγο πριν την έναρξη των γυρισμάτων του ιστορικού «Μια ζωή την έχουμε»:











ΠΗΓΗ /menshouse.gr

Από xiromeropress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *